so kawan-kawan, apa tunggu lagi, pi la jenguk eightDesigns nye blog, tak rugi apa-apa pun. lupe lak, eightdesign pun ade website die jgk, kalau nak tahu lebih lanjut tentang eightdesign klik je link kat bawah nih. Nanti korang tau la napa saya tibe-tibe buat review pasal eigtDesigns ni..hihihi. Sambil-sambil tuh korang bleh view baju-baju die, kompem suke =)
14 March 2010
eightdesign review =D
Salam kawan-kawan. kali ni entry bunyi macam nak promote, ye memang pun.. nak promote eightDesigns nye baju-baju la nie.. Aritu time cuti raya cina saya dah pernah singgah eightDesigns nye kedai dekat Parkson Kota Bharu,Kelantan, baru je bukak..kedai tu very nice n banyak stok baju baru sampai. Time tuh beli due pasang baju and satu inner color purple. Cakap pasal inner nih, inner yg eightdesign punye mmg best pakai, cakap btol nih sbb sblm nih dah due kali beli inner color putih n hitam panas and tak selese nak pakai. Tapi yang eightDesigns punye seharian pakai pun tkpe sebab material die sejuk, tak panas pun.
baju yang saya pakai dalam gambar atas ni, baju eightDesigns la, nice kan..baju dengan inner tu. tudung tu bukan eightdesign la..hihihi. Harga baju-baju die berpatutan, kalau terus pergi beli kat kedai lagi best sebab dapat diskaun, macam aritu saya beli due pasang baju dengan harga RM50 n plus inner RM18 so total RM68. kire oka ahh sebab dapat 3 pasang baju sumenye. bestkan..=D
ni overall view baju nih
06 March 2010
Etp nye pasal...
Assalamualaikum
Hari ni almost seharian kat Ipoh, jalan-jalan
Pencarian diteruskan ke kedai spare part kereta, nak cari seat belt and gear kerete, kedai first yang kitaorg pergi, barang ade tapi price tu
After selesai beli barang-barang tu sume, kitrg pi makan kat Restoran Tasik Raban, shikin cakap tempat tu best.
Sekian untuk update kali ni
wish all da best utk my team ekk, doa2 la project ktrg berjalan lancar..aminnn
12 February 2010
malam ni dah nak gerak balik kelantan..yeah~~
Malam ni dah nak gerak balik kelantan..yeah~~,so pagi nih (skrg dah 12 lbh kan, so dah pagi..jgn buat fenin2 ye) insyaallah nak pastikan semua assignment dah beres, half pun jadi lah.Cae, fluid mechanics, mecha and lab report fluid. Balik rumah dah tak nak pikir pasal mende alah ni semua, cukuplah dengan masalah resume jer full stop. k, malas nak hurai lebih-lebih, nak settlekan apa yang patut and tidur.
06 February 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)