Pages

27 June 2010

Kedah Darul Aman



Cuti sekolah baru-baru ni my family pi jalan-jalan kat kedah darul aman, sebab intern kat kulim so bleh la antar terus lepas pusing2. first destination, Muzium Padi kedah, hehehe educational sgt kan, nih ayah nye suggestion, sbb ayah pernah datang n katanya tempat tuh menarik. okla menarik la jgk..=p. kat muzium padi tu rasanya yang paling mendapat sambutan ialah lukisan pemandangan padi, menarik sgt sebab lukisan tuh nmpak mcm real gitu n lukisan tuh menunjukkan exact view dari puncak muzium padi.

next, ktrg pegi pusat akuatik kedah, nak mandi tapi xbawak baju n pulak tempak tuh public..huhuhu, ayah mmg super excited, mmg mcm xsabar2 nk lompat je..hihihi, next time ye otosan =p
tu jela tempat ktrg pusing2, ade satu lagi kat pekan rabu, tu utk shopping2 bwk balik kelantan je n lastly pegi jalan2 umah kwn ayah.hihihi
smlm ak borink2 , edit gmbr jela keje..hihihihi
babaii ^_-

20 June 2010

update

salam..nk update psl internship pun, housemate dh tlg updatekn nk tau bleh jer view blog diorg, so far intern oklah, sv cina, looi namenye, awal2 cuak gak tp alhamdullilah dh bleh adapt cket cume penat jela, balik pas makan, solat, bc komik cket tdo terus...huhuhu. Rumah sewa ok, selesa, makan ok jgk, housamete pun ok. jadi skrg xde mslh ape2 pun cume hal laptop xslesai2.. balik klntan ni pun hajatnye nk amek laptop. tp nmpknye laptop mmg xdpt nk dselamtkan, kes kne mandi hujan time pi jln2 kat kedah tu la..emm., xpe lah maybe dh xde rezeki, nk p beli pun xsmpt balik sehari je..next time la beli. k'lah esk dh kne gerak balik kulim, bas pagi lak tuh..huhu
so, selamat malam sume =)

29 May 2010

dia sudah bergelar SUAMI


Semalam tanggal 28 mei 2010, selesainya lafaz nikah dari abe ade maka berakhirlah kehidupan zaman bujangnya dan bermulalah detik permulaan kehidupan sebagai seorang suami. Tahniah dan selamat pengatin baru abe ade :).
tak sangka abe ade dah kawin, anak mama tinggal abe eka sorang je la sekarang ni yang tak kawin lagi. Semalam time upacara akad nikah tuh memang agak cuak, muka abe ade dah pucat lesi tapi still cool gitu. hebat! skali lafaz saje, abe anda pun 3 kali.
nak upload gambar tapi kena amek ngan abg shahreen dulu, next time nanti sy upload ye, bleh la tengOk abe ade yang hensem tuh atas pelamin..hehehe



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...