Pages

09 November 2010

Lumix Lx5


abis melayang, terbang2 abis duitku..hohoho
eh, Salam kawan-kawan
ni la 'dia' penyebab duit2 ku terbang dgn sekelip mata


sdey cket sbb dah xdapat nak p bandung, samsung wave pun dh babaiii awal2
tp best sbb akhirnya dh ade cam sendiri, lagipun dah lame ak aim nak beli camera..
nanti bleh amek gmbr byak..Mengkuang Dam weekend ni ye Celesticos tribe =p
pakai camera macam nih byak kene explore tapi xsebanyak kalau pakai dslr..
time beli pun abg tu dah ajar cket2 cmner nk gune n bla2..
siap bagi no fon die kot2 ak xpaham2 lagi
almaklumlah beginner lagi..
kalu nak tau lebih mendalam pasal cam nih bleh klik link ni Lumix Lx5
sebab nak citer panjang2 pun aku baru berjinak2 dengan Lx5 nih.
nanti bile dah pandai cket, ak bt review yer..hehe
k'lah sekian untuk update kali nih..(update kat kilang ni...=D)


07 November 2010

Mrsm K.krai Graduation Day


Amar Sofwan Mohamad Shiham
Penerima Anugerah Khas Kepimpinan..pewwitttt =p

siyess..poyos abis gmbar adik aku nih, but i likes !!!!

acik dengan bonda

acik dengan ayahanda

sempat jugak berbual dengan cikgu rosnizam dan cikgu ruhaida
sempat nampak cikgu roswan, cikgu wan amini, cikgu ku ismawizan
kawan-kawan k.krai. korang igt cikgu2 nih lagi x?..hihihi
diorg xjauh beze pun..same jer. maktab banyak brubah..
1st batch k.rai, rindu gler beb..uhuhu
all da best SPM nanti acik =)






31 October 2010

bola+bowling

Assalamualaikum.........................................
sebab dah lama xupdate so bg salam panjang2 cket.. =D
banyak hal yg berlaku 2 3 menjak nih tp xsempat nk update. yang buat smngt nk update nih pun sebab semalam klate mene 2-1...bahgio molek, cuti klate arini..
tahniah kpd semua pemain2 u ar da best..meme gomo klate gomo ahh, wlpn agk cuak tgk tv smlm alhamdullilah penantian mmbuahkan hasil, kali nih rezeki milik klate.
ok stop ckp psl bola..!

malam sblm bola tuh, Celesticos tribe kluar membowling, xsemua ade tp bgus la skrg2nye xde 'strangers' menyemak.paham2 je la yer..
cmner enth bob tbe2 ajak sume p main bowling nih, dh la aku xreti main, ade kisah hitam lak tuh, sbb dulu pernah main pastu terbaling ke blakang, malu weii.....nasib baik xde sape2 yg injured, kalu x, mmg seumur hdp dh xmain laaa.
sengal2 tangan masih terasa ape pun jom kte usha pic2 kat bawah...

rakan-rakan housemate yg sengal2 urat =p
dari kanan zureen dambi, zopor da bomb, wani cumil n nadia tokey gelang
ummu honeywell jer xder, die balik taiping

tengah2 tu zopor yer..xtau nape dgn pic nih
sume letak tgn pade zopor..hahhaa
klakar2
dari kiri aik, bob n ponci....cian aik kne block
sronok btol diorg amek gmbr, tgk la bob dah xigt aik kat tepi
tak pasal2 muke aik jadi penumbuk bob..
zurin sile tegur bob cket =p

farhan aka buwik semangat!!,
nsb baik ringan dari bob n ponci kalu x dah lme patah stand tu

me!!..
zopor cakap snobish sgt pic nih. pic jer k..sy xmcm tuh =p

ok kawan-kawan, nih pic paling mahal malam tu
bkn senang nk dpt snap gambar aik mcm nih
uihhh aik...cmni yer =p
Opsss...lihat belah kiri pic,
ade cik wani terselit disitu..hehehe

tanda cinta bob pada zureen
trimalah bola bowling nih, tepuk-tepuk!!!
opsss...zureen xlarat =p
banyak lagi gambar-gambar malam tu, kalu letak sume memang penuh ahh. Ni la antara aktiviti bersama yg dilakukan antara geng2 CelesticOs Tribe =)
abu menghilang mlm bowling tu, die berlepas ke bukut jalil, bukut pulak, bukit laaa,
go abu go, gomo klate gomo..
ok dah bola dah abis..hehehee
k'lah..tu jer untuk kali nih,...
babaiii...salam =)







12 September 2010

raya eid 2010

salam lebaran kawan-kawan
dah masuk hari raya ketiga..mood raya pun dah kurang-kurang cket yang betambahnye berat badan..adehhh, hari-hari makan best cmner nak tolak..masuk masuk...hehehe

seperti kebiasaan hari raya pertama semua akan berkumpul di serambi sofwan, lepas sembahyang raya, bermaaf-maafan kemudian makan-makan dan acara kemuncak seisi fotografi, tiap2 tahun memang xpenah miss.

alhamdullilah, raya kali nih sentiasa best seperti tahun-tahun kepas juga cuma duit raya jer dah xdapat, nih mmg xbest!! masalah keluarga tidak dicampur adukkan, so semuanya berjalan lancar. Tahun nih kak penny dan suami tak balik kelantan, raya ke-2 baru bertolak dari melaka,

Abe eka memilih untuk sambut hari raya di makassar, sulawesi. even tiket raya dah beli last2 minute decide xjadi nk balik...selamat hari raya lah..moga berbahagia di sana yer.

gambar sengal di hari raya =p

beraya ke rumah ayin

my feveret =D


p/s: anyway,happy birthday to my dearest friend TrexTbone!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...