Pages

16 January 2011

dah habis dah ;(

assalamualaikum

akhirnya dah tamat 8 bulan tempoh intern kat celestica kulim.Last day kat kilang ak senyum dari pagi smpi petang tau smpi kluar kilang keje ak senyum jer...happy sgt!

tapi...

tapi.........

start malam ak dah diam cket,cket jerr..xsenyum memanjang dah tbe2 jadi sayu lak..bukan rindu kilang, tapi rindu kawan-kawan sbb pasni bile lagi nk lepaking macam 8 bulan kat kulim nih, bowling sesame, dinner together2..konsert 3 jam..

siyesly byk kenangan best kat kulim nih, isu lipat melipat di stadium bola pun jd kenangan best tau..touching la plak, adehhhh..

malam last ktrg dinner ramai2 kat ak-one pas2 pergi karok, 4 bilik kay..ramai sgt ahli tribe nih..hehhe

Antara menu yang di order

Me and farhan depa ckp ktrg cm adek beradik

Aksi terlarang ponci and beliamuda aka nipi

Depa nih nampak jer cam mafia kg.pisang tapi dlm hati ade taman beb

zureen and nadia, feveret pose depa =D

Wani aka seliparburok, awat hg p ttp mate..hihi

Atas nie sume gambar2 dlm kedai mkn ak-one, ktrg last customer, depe tunggu ktrg siap baru ttp kedai, bguskan sbb ade certain kedai tuh ktrg tgh mkn diorg dh duk packing2 nak ttp kedai, xptt2 nak makan pun xsenang tau.

Geng pcian, ktrg satu skolah dulu mrsm PC, xsgka jmpe di celestica.
mase kat utp xsedar pun kewujudan masing-masing

Entah ape yang kelakar tah..duk gelak tgk pic dlm camera
nih mst ade kaitan dgn aksi pelik wanie..hihi

Antara ahli tribe yg join makan malam kat ak-one

Guys karok mmg semangat lebih, oh.. oh.. oh..!!!

kenangan bersama korang sume mmg akan ingat sampai ke tua. Moga ketemu lagi di UTP. Selamat menempuh final year =D
Thanks sudi jenguk2 sepatbiru
salam, babaiii


13 January 2011

nak abis dahhh =D



assalamualaikum

yeaaa!!! nak abis dah intern kat celestica kulim nih
hari ni baru rasa lege sebab dah selesai buat presantation depan Looi and Dr Setyamartana. fuhhh xkisahlah budak-budak intern lain dah lame abis pun...fuhhh lege aku lege..suke2 =D
cume satu lagi kerja..Final report maaa!!!! ok xyak pikir, arini biaq rilex luh k..

lepas present tadi engineer2 ajak keluar makan kat mcD..mkn2 untuk trainee under department process. malu-malu kucing la jgk time mkn2 tuh dah la ddk abis ujung.hihihi

bual2 kosong, farhan n tajul dah start ckp psl memancing dgn suying n liew syg mereka tidak berminat ktenye MEMBUANG MASA!!..sabor yer farhan =p


syingtan n farhan

tajul n kak intan

ponci and ken

sume2 trainee

ken n nadia


wati ehh wanie dn liew =P

okes dah layan gambar?.. jom tdo esk msih bekerja ya. thanks yg sudi2 jenguk sepatbiru. bye2

04 January 2011

Ayah saya hensem

Assalamualaikum

ayah sy hensem malah macho n cool gitu..
xpercaya tgk anak die nih hensem kan..ok muntah!!!
hehehe, actually arini besday ayahku yang ke 49 tahun tp sebenarnye dah 50. orang dulu2 kan suka suki jer daftar lewat2, jd ayah ku mude stahun.

Ayah bersama shanana tercinta. ak pun xtau cmner ayah aku bleh bg name lancer nih shanana, sedar2 jer kete nih mmg ktrg sume panggil shanana. mgkin ade kaitan dgn lagu amy mastura kot, mgkn ayah aku peminat amy mastura..mgkin..hee =D


Ayah ak seorg yg sgt low profile, keserdahanaan prinsip ayah. baju sluar sume nak bundle.."jom menyelam bundle"..suke sgt pi bundle, cari kain best2 pastu semalaman la bunyi mesin jahit. ayah sambung kain die beli dgn baju or sluar yg sedia ade, pening ummi..hihih,kadang-kadang tu ayag beli sluar pas2 die potong pendek bawah lutut lbh cket pas2 edit2 pinggang ikut saiz anak-anak die, bleh kate kan kat umah sluar "sehe" ktrg sume yg ayah bagi. Bak kate ummi engineer bundle =D, feveret ayah selain ikan adalah menjahit, potong sluar, smbung sluar ayah mmg pro.

Pasal ikan ayah mmg hardcore, sume tempat dlm umah mesti ade ikan, ruang tamu, dapur, bahagian depan umah n stor umah. Sebelum pi krja ayah akn pi tgk ikan2 die dulu kt stor, balik keje pun sblm msuk umah msti tgk ikan dulu. Dalam umah sebelum tdo mst tgk ikan jgk..hihihi, ayah suke ikan sejak kecik lagi, dh xleh nk bt ape. kalau ayah hilang wallet die or kunci kete, tmpt first nk cari mst dlm stor kat luar umah yer, kt meja akuarium =D


Lagi satu ayah suke edit2 gambar. malam2 dlm bilik, ummi ckp ayah mengadap komputer jer, duk mgedit ahh xpun online downld lagu or bc pantun or sajak..hee =D. Nih ayah yg edit..hee =D




Ikutkan ayah punye banyak minat. ikan, menjahit, mgedit gmbr, badminton, taekwndo n last TDO!!!! part last tu bukan minat tapi mmg xleh nk bt ape, ayah mudah tertdo. Dlm meeting kalau ayah xjd pengerusi mst die trtdo..bahye2. Bawak kete pun cmtu..kene sedia kacang kude kat tepi or sum1 non-stop ckp2 dgn ayah. dah 2 kali xcident sbb yah tertdo..bahye2.


ape pun ayah sy sgt2 best..terbest!!!!
bestnye kalau aku dpt pasangan hidup yg punya ciri2 cam ayah
Selamat hari lahir ayah
kakak syg ayah sokmo

02 January 2011

bye-bye 2010 welcome 2011



assalamualaikum

lambat aku post sal tahun baru, arini dah masuk 2/1/2010, lagi 2 hari besday ayahanda tercinta.
xder pape pun nk dcterkn just rse lme xupdate blog..huk2, actually ak dh ilang mood mengupdate byak hal yg blaku bt ak xder mood tp menang bola piala suzuki bt mood ak ceria gitu tambah2 suprise besday dr housemate tercinta mmg super duper ceria ahh beta ehh aku sebab tu bleh mgupdate sepatbiru.



tadi baru dapat tahu faizal yusof yang bawak watak Dani dalam adam maya tuh dah meninggal dunia. sedekahkan al-fatihah yer kawan2. menurut sumber2 dia meninggalkan dsebabkan serangan jantung. Ape pun semoga rohnya dtempatkan dikalangan orang2 yg beriman. aminnnn

tahun 2011, tahun sorg2 bukan berdua. tahun last blaja, tahun jadi senior. go go 2011!!!!

2011 sile kawal nafsu makan yer wa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...