Pages

11 May 2011

simbah acid, hobi baru ker???


mesti ramai yang dah dengar news pasal simbah-simbah asid dekat serata kL..scary kan
target pulak random, main berkenan jer terus simbah. info-info yang kawan-kawan share kat fb cakap suspek ni lelaki, india, naik motosikal and umur dalam lingkungan 30. diorang beroperasi secara berdua naik motosikal.


gambar atas nie tunjuk tempat-tempat kejadian yang pernah berlaku isu simbah-simbah asid nie. ikutkan berita cakap sume mangsa adalam perempuan dan melayu.huh...even murid sekolah pun dah ade yang kene. scary sangat manusia sekarang nie, kenapakah buat kerja macam nie?!!

ladies out there, hati-hati bile keluar..seeloknye jgn keluar rumah kalau tiada urusan penting.
cakap orang, aku nie lepas exam terus nk pi shah alam..takut!..siyes risau tapi rindu member sgt!! ya allah lindungilah kami dari perbuatan kejam ini..

ni link2 yang share pasal isi simbah acid nih. klik untuk tau lebih lanjut. take care sume!!



07 May 2011

Entry Istimewa buat Bonda dan Nenda tercinta; Selamat Hari Ibu

Assalamualaikum
dan
Selamat hari IBU sedunia (^_^)

time ummi n ayah jalan-jalan di jakarta-bandung

UMMI, terime kasih sangat sebab selalu bersabar dengan perangai wa
terima kasih sebab selalu ade untuk wa
terima kasih sebab mendidik wa dari kecik sampai sekarang
even wa tau wa still jauh untuk jadi 'juruh'..tapi ummi tetap sabar dengan wa
terima kasih ummi
ummi, wa minta maaf sebab 'pranga xcomey'
wa minta maaf sebab 'jare' masuk dapur
wa minta maaf sebab kadang-kadang lambat turun makan
wa minta maaf sangat... sebab pernah buat ummi sedih sebelum ni

senyuman dan kebahagiaan ummi adalah yang terpenting bagi wa
iA wa akan jadi anak yang ummi banggakan
kakak sayang ummi...

sebab celcom aku kne potong so xdpt nk compete dgn adik2 sape call dulu, sah2 aku dah kalah..huu. Post kali nih special buat ummi tersayang dan juga buat chek, nenek yang menjaga aku sejak kecik lagi. terima kasih chek sebab sayang wa and adik-adik, even selalu kena marah tapi wa tau kasih sayang chek xpernah kurang. mungkin nampak tegas diluar tetapi hati seorang ibu tetap penuh dengan kasih sayang. kakak sayang chek 'sokmo', selamat hari ibu chek =)

semoga sihat-sihat 'sokmo'

05 May 2011

Malaysian Studies

Main Hall
9am - 12am


Omo...sejarah berulang kembali
All the best
(^_^)

03 May 2011

Mood: Nino

everything bout him make me go crazy..yeahhh
XOXO nino chan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...