Pages

20 December 2011

Musim kahwin dah tiba

Assalamualaikum

Bile umur dah 20+ memang dah musim yang seswaiii untuk kahwin, ramai member-member time blaja luh dah upgrade status dari single ke married. well tahniah, big step and a good one =D

Member first yang kahwin, atin and puloh, atin kenal time dekat intec, kitaorg sekelas, puloh pulak memang dah kenal since F1 lagi. Bertemu jodoh dbumi Adelaide, berkahwin pun disane...kangaroo sangat =p. Insyaallah kenduri di malaysia bulan 1 and bulan 2 ni.

Fatin & Saifullah
Next, ialah nabilah n syafik, bukan nabilah rumate ku, yg tu pun dgn syafik jgk..hahha. Ini nabilah sekelas time form 5,bertemu jodoh di Mrsm Pc.. Diorang kahwin time raya puasa tahun nie. 

Nabilah & Syafik
Yang ni pun bertemu jodoh di Mrsm Pc jgk, due-due tengah study medic dtempat yg berlainan, Diorg ni fresh lagi baru selamat diijabkabul 17/12 aritu. Alhamdullilah tahniah2, sorry xdpt pergi..huk3

Nik Fah Aisah & Irfan Aqli
Gambar kahwin nik fah n irfan aqli kat atas ni puloh la yang jadi tukang snap..hihih, cantikkan, puloh pun buat khidmat amek2 gambar nie, korang boleh klik link ni Lote Production and fb Lote, kompem come lote gambar-gambar korang nanti.. =) 

Ade 2 lagi kawan ak yang bakal bergelar isteri, 24/12/11 ni turn khalis then 21/1/12 turn mija pulak. Tahniah awal-awal ye kawan. Happy for you.


Jangan tanya bile turn aku yer, haha..bukan sekarang dan bukan tahun depan, insyaallah 2 tahun lagi baru pikir pasal  kahwin2 ni. Pilihan ditangan keluarga, keputusan dtgn ku..tapi Jodoh itu ketentuan Allah.  Sekarang fokus kerja dulu, sblm tu kene settle fyp dan segala macam pojek2. Insyaallah dpermudahkan, xlame dah..cket jer lagii...
Okes, salam sume.Thanks sudi-sudi jenguk sepatbiru =)
Gambar-gambar: kredit to puloh, mija and khalis



p/s: korang bile nak kahwin ? =p

14 December 2011

Sanah helwa Achik


“I wish you a very happy birthday dear.You are a special gift from ALLAH for us and i pray may you live long and plenty of blessing.”
 achik dah 18 tahun :)
we miss u so much, saranghaeyo!! 

03 December 2011

Replay again again n again.... :D

Dengan KuasaMu - Nur One 


Dengan KuasaMu

Jiwaku tergoncang
Terus melayang
Mengembara cinta



Dengan KuasaMu

Hati telah terpaut
Lalu terikat
Ditawan cinta



Bukan bibir ini berbicara

Namun jiwa ini berbahasa
Dalam lamunan ku yakinkan
Kaulah teman kebahagiaan



Tuhan temukan daku penawar

Terluka ditusuk duri cinta
Hanya dia..cuma dia
Yang kan mampu menyembuhnya



Dan terus aku

Terus berdoa
(Hanya dia membawa bahagia)



Dengan KuasaMu

Mataku memandang
Sepenuh sayang
Dia tercinta



Dengan KuasaMu

Pastiku diseru
Dan kan menyatu
Di ambang cinta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...