Pages

29 August 2009

di seksyen 17

ye..cket2, msh terasa pedih itu
tp skrg kat umah iss, best...akhirnye tercapai jgk hajat nk p berbuka kat wira sejati
pakcik n abg yg jual kat situ pun cm lagi ak..pelanggan setia la katakan..hihihii
esk plan nk g mid jmpe mc nah, trex,trah, ayin n mc d plus insyaallah sa n mama join same...xsabar2, tp skrg x tdo2 lagi..hihih, iss dh lene dbuai mimpi,mimpi cik abg die kot..=P
asl duk tgk movie sesame..pas2 dh tdo da die..tkpe la..esk kejut ak ye iss. nk melayan nino jap..hehhe,..
daa~~

28 August 2009

arghhhhhh

sakitnya ati....!
utk kwn2 sume bleh, sume sngp
tp utk ak, ssh sgt, byak sgt alsn....
knp rs bengang sgt nih...arghh!!!!!!
beci nyo......!!!!!!!!nerlhlifuerwhgiucbyy1p3958cy

22 August 2009

tag dr beck plop

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
nama dberi Sepat Biru.....
knp plih name tuh...emmm, sbb ms bt blog nih, tgh pelihara ikan sepat yg color biru n merah


2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://najwasofwani.blogspot.com
sbb senang...hee


3)Apakah method penulisan dalam blog anda?
method?...emm, rojak kot

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
ade la jgk...


5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?
eppy go lucky, nice n miss u beck..hihiih


6)Senaraikan 10 orang yang akan anda TAG.
- zureen chan, thanks 4 da big bang MV
- abeel, slmt berpuasa =P
- tayeng, tag ko in process
- cikminn, cpt2 beli tiket balik shah alam
- rebond, sile bt tag nie ye
- the half, knp half ekk??
- puloh, kim sale ko fatin deh..
- easan, emm..sile2 jwb tag nie
- tg.anis, nanti tlg ak thermo ekk
- qimah, rindu nk dgr mu suko..hehehe



Salam ramadhan

Tiada hari seindah jumaat
Tiada kata seindah zikir
Tiada ibadah seindah solat
dan tiada bulan seindah ramadhan
salam Ramadhan al-mubarak


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Alhamdullilah kerana diri ini masih dberi kesempatan untuk menunaikan ibadah puasa..
kupanjatkan seribu kesyukuran kepada-Nya
selamat menunaikan ibadah puasa ye kawan2..
moga ramadhan kali ini menjadi lebih manis dalam mencari keampunan dan keredhaan-Nya
Insyaallah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...