Pages

17 November 2010

Double trouble

Salam kepada yang sudi2 menjenguk sepatbiru.
Double trouble..ini bukan pasal konsert wing n search yer..
ni sebab due post dalam satu mase. xsempat den nak post so den buat combo lah..senang cket. btw, Selamat Hari RaYa Haji yer...jangan makan daging banyak sangat tau =D

Mengkuang Dam


tibe je kat mengkuang dam, ni first pic yg aku amek, modelnye wani selipar burok..hehehe
nice view kan.

zurin dan farhan main fokus dsini, kat belakang tu bleh nampak ponci and abu.

gambar lompat nih ak pakai mode manual tapi lupe lak setting die, yg pasti shutter speed die tinggi ahh kan..hihihi



Jalan-jalan dimalam hari, butterworth


hahhaa, gedik, ak tau gambar nih xjadi langsung tapi tak kire nak letak jugk..hohohooh

yipi2..ak sgt suke gambar nih, =D

dilarang memotong yer =p





10 November 2010

Rumate da bomb!!!

Salam, skrg tengah rindu rumate!!!!!. xsabar2 nak balik utp..yeker???..hahaha,
xsabar pun sbb nk jmper abell jer, xde mknenye ak xsbr nk balik sbb rindu utp..tidak ye!
bukan senang nak dpt rumate yang ngam ngan kite, so korang sume kalu dh jumpe rumate sejati macam ak nih, hargailah diorang k...nak kenal rumate sejati ak, ni dia...

selongkar photo2 dalam laptop uzur ak nih byk jgk gambar bdk nih upenye...hihihi
nama panjangnye Nabilah Mastuki, nama pendeknya abell... (Amaran:sile baca macam aziz satar dalam cter pendekar bujang lapuk 2 yer =p). Best woo rumate nga die, ari2 dgr lagu-lagu gamelan, ari2 duk berzapin berjoget..hihihi. Abell ni terre menari tau..dancer utp gitu 'wink2'. Dulu ak mmg xsuke dgr lagu-lagu tu, tp lme2 dh lali, skrg rindu pulak..cewah!

apis terselit disitu.abaikan die =p
asal johor, leh ckp jawa wooo..suke sundae chocolate McD..kalu mkn mmg xigt org sbelah ahh
xyah mntk mmg xbagi..kat ak jer abell kasi, perasan nye saye...=p. abell ni syg sgt kat BEE die, BEE die pki perfume glade I Love You, best..i Likessss. aku siap suggest kat zureen suh beli mcm abell punye so hari-hari naik kerete ngan zureen mesti ingat abell =D


k'lah sekian untuk post kali nih.esk keje, selamat malam dan salam


p/s:
Belog-belog berkaitan
abell: being me
zureen : oo yeah..!!

09 November 2010

Lumix Lx5


abis melayang, terbang2 abis duitku..hohoho
eh, Salam kawan-kawan
ni la 'dia' penyebab duit2 ku terbang dgn sekelip mata


sdey cket sbb dah xdapat nak p bandung, samsung wave pun dh babaiii awal2
tp best sbb akhirnya dh ade cam sendiri, lagipun dah lame ak aim nak beli camera..
nanti bleh amek gmbr byak..Mengkuang Dam weekend ni ye Celesticos tribe =p
pakai camera macam nih byak kene explore tapi xsebanyak kalau pakai dslr..
time beli pun abg tu dah ajar cket2 cmner nk gune n bla2..
siap bagi no fon die kot2 ak xpaham2 lagi
almaklumlah beginner lagi..
kalu nak tau lebih mendalam pasal cam nih bleh klik link ni Lumix Lx5
sebab nak citer panjang2 pun aku baru berjinak2 dengan Lx5 nih.
nanti bile dah pandai cket, ak bt review yer..hehe
k'lah sekian untuk update kali nih..(update kat kilang ni...=D)


07 November 2010

Mrsm K.krai Graduation Day


Amar Sofwan Mohamad Shiham
Penerima Anugerah Khas Kepimpinan..pewwitttt =p

siyess..poyos abis gmbar adik aku nih, but i likes !!!!

acik dengan bonda

acik dengan ayahanda

sempat jugak berbual dengan cikgu rosnizam dan cikgu ruhaida
sempat nampak cikgu roswan, cikgu wan amini, cikgu ku ismawizan
kawan-kawan k.krai. korang igt cikgu2 nih lagi x?..hihihi
diorg xjauh beze pun..same jer. maktab banyak brubah..
1st batch k.rai, rindu gler beb..uhuhu
all da best SPM nanti acik =)






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...