Pages

26 December 2010

22


assalamualaikum
officially 22 years old
macam sorang kawan cakap, u ar not getting older but u ar getting better. hope so =))


cheeze choc, sedap..ade biskut kat dalam so kurang muak cket. macam kebiasaan, evry year except last year, celebrate besday aku mesti skali dgn adek laki aku amar yang 14/12 aritu

pasta, besday girl masak,kredit utk aku yer =D. first time nenek makan aku masak pasta..suke2!!


hadiah dari cua cia, thanks, syg jugak korang kat akak yer

hadiah dari cousin, tonah n ecah..kenapakah???...aku belum bertunang laa, korang mmg sengaja, tkpe2..thankss =D


kan best kalau hari-hari boleh happy mcm nie, xde mslh..bahgie jer..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
Semoga hari lahirku membawa seribu pengertian..



Wardah Ilmu First Giveaway


assalamualaikum

ditag oleh wani,seliparburok, jom merajinkan diri mane lah tau rezeki murah dpt tupperware free.

Nak jenguk cik penganjur?, klik sini comel =D

kalu nak join kene buat macam ni:
1. kne wajib polow wardahilmu.blogspot. Pengajur la, xkan tbe2 polow blog ak lak..nk pun boleh =D

2. Sile 'Like' fanpage fesbuk "Best Tupperware"

3 Buat satu entry pasal give away nih, untuk cepat dan pantas bleh copy jer dari cik penganjur, cik penganjur pun dah bagi green light, sile2...

4.Tag 5 orang kawan or lebih, terpulang...mereka bertuah adalah momoc, iss, cikcombi, trex dan jena

5. due date 31/12, dah xlamaa so cepat-cepat yer korang

6. "Sahkan penyertaan korang di ruangan komen, pastikan entri yang korang dah buat diberikan linknya terus. Senang skit saya nak menjenguknya.." <-------ini aku copy terus dari cik penganjur =D


ok, selamat maju jaya =D

21 December 2010

Taman Negara Pulau Pinang

assalamualaikum

Entry kali nih malas nk tulis panjang-panjang, penat balik xabis lagi, seharian tau..yela sgt kan tapi xnak tulis panjang2 jugak tapi dh nk bertambah panjang jer ak tulis ni..hohoho. Ape kitorang buat kat saner yer..mestilah aktiviti lazat bersama geng2 celesticos.


berbbq laaa.......lazat kan

Gerak dari rumah agam kulim kul 7.30a.m, pi kerja pun xawal macam nih,memang semangat gitu. Sampai sane, register ape yang patut, bayar tiket parking kete RM3,bayar tiket bot pi balik RM320 untuk 2 bot and then get ready for da 'subarashi' journey =D


xsabar nak naik bot
semua tgk sini =p

mereka mendahului

ok, dah sampai pulau, CANTIK,!! tapi banyak obor-obor wuuuu... sampai jer start prepare utk bbq and sandwich and aku ngantuk..tdo sat dalam kemah, diorang kejut ayam dah masak..huk3
tempat bbq ni best, banyak kemudahan macam toilet, surau, tempat mandi dan dewan. kalau rasa nak bermalam pun boleh, ade camping side. safety insyaallah ok sebab ade guard yang jage kat tempat tu.

nih ak xtdo lagi. ak tdo dlm khemah yer...

ponci sampai berasap nk hidupkn bara..'bara yang~~' ape entah lupe lirik lak..

main agenda pihak lelaki, mancing!!! ikan buntal!!..=p

inilah kami

bermandi-manda dan bermain2 dtepian pantai.ahaks, tepi-tepi jer yerr..obor-obor banyak....
tengok gambar-gambar nih kelakar pulak dah macm penyu duk mandi2 kat pasir pantai..hihihi

bob( bj merah plg bsr) minum air kah???

tragedi dsengat zopor-zopor, eh obor-obor.=p

petang lepas mandi-mandi sume, girls kuar amek gambar kat jeti..hehehe, guys continue mancing lah..




bot datang amek kul 6.30 petang sampai jer kat jeti taman negara ramai-ramai amek gambar sebagai kenangan internship together2.



dah xlame dah nak abis internship, xsngka dh hampir 8 bulan dbumi kulim, kejap lak rasa..gedik sgt awal2 mai punye ahh xsbr sgt nk abis kan..lumrah hidup~~
next kne prepare slide and siapkan logbook, 2nd visit 12/1/2011..cuak-cuak!!!
wish me luck kawan-kawan =D

oklah thanks yg sudi2 jenguk sepatbiru
salam

17 December 2010

that chinese guy is my bosss


assalamualaikum


tengok title entry tgk gambar dah tau la kan yg mne satu sbb mmg die sorg jer pun laki and chinese.
seperti yang aku cakap dalam entry lepas yang nak pi makan pizza dgn sv tuh kan..ha nie la die. kitaorg keluar makan tengahari tau time lelaki muslim pi semayang jumaat. Pastu kat pizza hut tu kantoi sorg mamat yg tolong amekkan gambar kitrg xpi smyang..nak jer ak tanya
' eh, uzur ke bang'..ape nk jadi, huh......

ok, bgus btol looi snap gambar ak tengah berusaha keras nak cerai-ceraikan pizza tu. nampak lapar disitu yer...


lihat juadah kami..lazat~~~ =p

us
ecece bunyi cam kamceng kan, maybe bleh dgn zee hang n kak suzy..ngan looi..erm...bolehlah. sbb die boss kan..xleh la nk kamcing sgt

oklah kne prepare utk bbq esk lak, nad n wani baru smpi umah bwk byk barang2 esk..
k'lah thanks sape2 yg sudi2 jenguk sepatbiru, syg korang =p
gudnyte, salam...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...