Pages

26 June 2011

lumbe kereta kat MElaka =p

Assalamualaikum

bukan lumbe kereta pun sbnornye, kami reramai, satu bas pegi melaka untuk perodua-eco challenge jadi tukang sorak untuk team x-tron utp, yeahh x-tron k..hebat x name kereta utp..hahaha.


comelkan model aku, senyum malu-malu gitu



yeah, ni die kereta utp, x-tron nama dberi. x-tron mampu buat 6 pusingan jer,
xmenang pun takpe yang pasti, team x-tron dah berusaha sehabis yang baik, duk lab sampai pagi k..nak jayakan kereta ni, u guys da best ahh =)


tu kesemua kereta macho yang bertanding, tgk, macam-macam design keta kan. tahniah untuk yang menang, Politeknik Ungku Omar, USM and UNISEL



committee dapat topi hijau macam cik zurr pakai tu
thanks untuk semua yang mengajak ktrg jadi tukang sorak, ade jugak peluang larikan diri dari fyp n segala macam hal yang buat pening. seharian kat sana adalah berbaloi =)

yok megi kita buat trip ke melaka..Zoo melaka cam best gak MyEm0.Com

24 June 2011

tak semua cantik untuk kita

Assalamualaikum

semalam tdo lambat konon-konon prepare untuk presentation depan sv arini, tdo pun termimpi2 sebab cuak, pastu pergi jmpe die tadi, present la sgt kan, die jer yang lebih cakap dari aku..huk3, selalu dah macam nie, btw aku still blur dgn fyp nih, ape nak jadi entah..usaha la setakat yang mampu.

seminggu asyik pikir fyp, sampaikan quiz ECM pun buat ilek jer, padan muke xleh jawab pun aritu! malas ahh nak cakap pasal fyp, buat sakit jiwa jer.

minggu ni abil balik, baru rasa macam mane abil rasa bile aku balik, sunyi nye bilik ku, tdo malam pun xtutup sume lampu..hohoho. Boring-boring tadi kemas la almari cket, jumpe banyak shawl yg dh lame xpakai and ade yg xpernah pakai pun, membazir sangat, rase nak buat clearance ahh. xde la serabut sangat mata aku tgk shawl-shawl tergantung.huu


tu lah, lain kali sebelum beli pikir luh, jangan tengok cantik jer grap terus, haishhh, pesanan untuk diri sndiri orang pakai cantik xsemestinya kita pakai cantik and mende cantik xsemestinya cantik untuk kita juga >_<

19 June 2011

Mohaizza Emizza




terima kasih ayah.
sangat bersyukur dkurniakan ayah yang memahami jiwa anak-anaknya.
u ar da BEST!!!





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...