Pages

13 April 2011

special edition: Entry COMBO!! =p



uhum..Assalamualaikum.................................................

hai blogger sekalian, lme xnmpk..hee, jap2...fuhhhh..tiup habuk, da berhabuk sepabiru nih..hehehe
kalau dah berminggu maka kisah pun bermacam2 laa.. kalau di karang maka entry ni paling panjang la weihh. hahaha, pengaruh cerita merong katakan begini lah jadinye tapi versi moden cket. yup ak dh tgk merong n ak SUKA!. tu dia dah caps lock so paham2 lah, mmg bagi aku BEST! untuk pendek kan entry, ak summarize jer, so layan~~~

Perfume hunting
outing dgn abeelo, mencari perfume utk abeelO punya uhum uhum. Makan ayam penyet, feveretku + tutti frutti, first time makan n sgt2 best, nanti nk amek cup yg paling besar lak..hee

tutti frutti, name pun comey..



Sony merah sudah nazak

gara-gara letak henset sebelah air sejuk yang sedang melalui proses kondensasi, screen henset dah jadi blur2 sparuh, lame2 cket blur sume screen..huk3 dah berbakti slma 3 tahun dgn ku mungkin smpi masa untuk ia bersara, jasamu dkenang~~

Baju dinner hunting
pusing punye pusing akhirnya baju yg dicari tidak dtemui jua. beli baju lain tu pun sebab tukang jual tuh dah baik sgt melayan n mmg kasi sangat murah, katanya " tkpolah hargo budok skoloh"
akak ingat saya umur brape kak..dh 23 nie...budok skoloh!!..sbb nk dpt harga murah maka elok lah d diam2 kan saja =p

Pendrive kembali pulang

petik tajuk lagu kekasihku kembali pulang dari kangen band, tukar kekasih jadi pendrive sudah.
ni mmg panas2, baru beberapa jam yang lalu pendrive ni kembali ke pangkuan ku. thanks sgt2 sbb bdk yg jmpe pulangkan balik. banyak mende2 penting dalam nih.

Ashraf muslim

hee, wani ko jgn gelak! aku tau kau dh sengeh2 dpn laptop tuu..
sebelum nih ak dh pernah post pasal die. boleh klik sini ustaz. terbaca beautifulnara, ade kisah pasal ashraf. ashraf jadi cover page utk Majalah i n dalam majalah ni ashraf cerita cmner die mndapat hidayah untuk berubah ke arah yang lebih baik dan ape yg ashraf harapan untuk industri lakonan yang lebih membawa kepada imej islam, ye nmpk sangat aku dh baca. xbeli pun baca kat kedai buku time acik p cari novel. kan2..aku dh cakap luh, ashraf ni bagus orang nye, moga sentiasa dikekalkan iman dan dperindahkan akhlaknya =)


sekian untuk entry kali nih
Pemergian dalam erti kata mati itu sesuatu yang pasti. bila? dimana? segala itu urusan-Nya
persiapkan bekal sbelum berangkat pergi, itu urusan kita--renungan bersama =D
thanks sudi2 jenguk sepatbiru. =))



24 March 2011

SPM oh SPM...


Assalamualaikum

yup, ak tau...lambat sehari untuk ak post pasal spm result since result dah keluar tengahari kelmarin lagi but still panas kay..hihihi. Firstly ak nak ucap tahniah dekat adik lelaki aku, even xdpt straight A pun 8A dah cukup bagus, bersyukur dengan pemberian-Nya, sbb tuhan lebih tahu apa yang terbaik untuk hamba-hamba-Nya

Tahniah Amar Sofwan Mohamad Shiham
kakak bangga dengan acik


Next aku nak ucap tahniah kepada skolah aku dulu, Mrsm Pengkalan chepa sebab No.1 se-Malaysia. Hebat sgt junior2 skrg nih, 7 subject 100% A..gerun den, but still congratz guys!!!
korang bleh klik link ni untuk jelas pasal mrsm pc No.1 k. SINI. Ni pula status salah seorang cikgu mrsm pc.


tapi yang peliknya, skolah lain pula yang jadi no 1 padahal dah jelas2 kot pc nye GPS paling rendah 0.83, skolah tu 0.89..haishh, boleh klik SINI yer untuk tgk kepelikkan. Tengok, sbb unfair cikgu pun dah angin tau.


apepun biarlah, yang penting kita tahu pc memang terbaik. sebagai bekas student saya ttp respek pc n bangga sgt jadi ex-pcianz =D


MRSM pengkalan chepa SUPERB kaw-kaw


23 March 2011

contest adik beradikku yang cute


Assalamualaikum



Suke lak masuk contest skrg ni, xmenang pun xpe as long as contest tu
menarik perhatian aku nak join.
Macam contest adik beradikku yang cute ni..hahaha,
menarik tertarik ko mmg da bom ahh.
untuk tahu syarat2 nak join korang bleh



ak pilih gambar ni, sbb rase macam sume mmg cute ahh dlm gambar nih =p

*
*
*
*
*
cute kan =p =p


gambar ni time raya korban tahun lepas rasenye. Actually adek bradik aku 5 orang sumenye, 4 pempuan sorg laki, dalam pic nih sume pempuan jer sbb yang laki tukang amek gambor..hihihi.
paling best bile dpt kumpul ramai-ramai n happy macam nih, ktrg mmg rapat sgt, even slalu gaduh terutama aku n cua tapi still we have each other no matter wat =)

Baju hijau: Najwa Sofwani/kakak
Jubah merah: Nasuha Sofwani/cua
Baju orange: Nasiha Sofwani/cia
Tudung merah: Najat Sofwani/angah

3 orang kne tag:



babaii, thanks sudi jenguk sepatbiru =D

15 March 2011

monolog roller coaster



Hari ni kau satisfied
esok kau rasa unfair pulak
wait 4 u la sgt kan
baru takat ni pun
dah kemek remuk abis
insurance tisu cover berkotak2
cmner nk survive 2 tahun lagi weii
kau jgn lembek jelly sgt boleh!!
empty tau empty..
bukau kau tapi die
duk pikir sgt sape suruh
merana badan hati limpa ginjal sume
tanggung sendiri gak
so PADAN MUKA!!





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...