06 August 2009

Gudmorning ^_^

MyEm0.Com
Selamat Pagi semua..
waa..smngat pagi2 da posting. Hi3..sbenarnye nk elak dr tdo balik. pas sahur tadi solat subuh sume cm ngatuk lak.. tu la yg tringin nk menulis nih. arini, satu rumah ku berpuasa termasuk la cia si besar itu. time sahur td die yg plg byk mkn..kalau balik skolah xpuase da mmg nk kene la bdk tuh dgn kakak die nih.MyEm0.Com

hurm, tbe2 terpandang rak buku dlm bilik nih. novel2 ku dah xtersusun, komik pun dah salah ssn xikut turutan. lame dah xbaca novel skrg, dulu mmg pantang msuk popular mst pegi rak novel. Sebut pasal novel ni kenapa ia selalu dikaitkan dgn perempuan ekk? tp mmg xdsangkal yg ramai perempuan suka baca novel lagi-lagi novel cinta. Tapi lelaki pun xjauh kurangnye, ramai yg suka baca novel dan pada ku lelaki yang gemar baca novel nih jiwanya romantis gitu, mcm ayah..Ahadiat akashah, seorang penulis novel terkenal.lelaki tuu... MyEm0.Comaku sgt suke kan karya2 nye terutama lagenda budak setan sambunganye katerina dan berakhir dengan kasyah. novel nih da lame tp sesiapa yg xbaca lagi boleh la cube. Skrg ku suka baca tulisan dari hlovate, gaya penulisan yang cukup santai and mmg sgt sesuai dgn jiwa ku. yang paling ku suka ialah versus.

minat membaca novel nih sbnrnye dtg dari ayah..hihihi. Dulu ayah ade bagi satu novel lame bertajuk Tiga wajah. mengisahkan tentang tiga kawan yang memilih hala tuju yang berbeza tp bermula pada akar umbi yang sama. ayah ku mmg seorg yg bersastera cket tp ayah jg minat baca komik terutama karya fong che meng. ku minat baca komik pun sbb ayah..sblm start dgn conan, ku slalu baca komik Juara Golok n Juara semuanya pengaruh dari ayah, ummi pun da pening daa...hihihii

novel, komik, taekwando, badminton sumenye sbb ayah...opss..satu lagi, engineering pun..hee. MyEm0.ComMmg pengaruh yg cukup besar dlm hidupku..

p/s: skrg sdg membaca karya ustaz hasrizal lak..aku terima nikahnyeMyEm0.Com


1 comment:

chah~ said...

cuti ak abis 9/8 wa.. uwaaa.. virus2 msih lg bkeliaran ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...