19 April 2009

AADC - Ada Apa Dengan Chess

Bukan ada apa dgn cinta tp ada apa dengan CHESS!!..
Skrg ni ade game lawan antr kos.. byak la game2 yg dpertandingkan, n 1 of it is CHESS. ni la game yg ak wakil. utk pengetahuan la, 4 those who want to know, CHESS nih stakat main ngan kwn2 n adek2 ak bleh laa,xpenah lagi kot lwn btol2 nih..so kinda cuak gak ahhMyEm0.com, tp bdk2 team ak yg 3 org nih sume ckp main biase2 je,suke2 jer...so ak pun willing la nk join.hu3. start lawan nye smalam lagi, smlm ade 3 match, mE vs cv, mE vs eE n mE vs pe. arini pun ade lagi kul 9.30 pagi td and kul 3 ptg nih. Tp rsnye kul 3 ptg nih kene ade org rEpLaCe ak sbb ayah ak dtg..hihihiala..last game je kot, sape la yg bertuah tu ekk,ak mntak farhin yg tlg carikan..makasih yaaMyEm0.CoM

Actually, main CHESS ni sronok gak tau sbb chess nih kan strAtegi game, byk pikir... ak nih xreti sgt so join game nih ak take it as granted laa sbb, bleh la improve skill cket ( even slalu kalah MyEm0.com) n byak la jgk term2 yg ak plajari such as stalemate, castling n etc bdk2 nih pun byk ajar teknik2 defend n cr cpt nk checkmate.. so conclusion nye, ak xrugi ape2 pun..tmbah ilmu ade.. nk blaja nih kte xperlu segan sbb kte xtau or malu sbb org lain terre. kte xwat mnde salah pun bt ape nk malu...MyEm0.com

ayah ckp maybe die akan smpi utp around 2 pm cm2. Sbb td call ayah ckp kalau die ngantuk die akan tdo for 1 hour..tkpe2, bwak krete elok2..yg pntg biar slmat smpi utp.
Yea!! leh jmpe ayahanda MyEm0.CoM

2 comments:

harumankasturi88 said...

menncari ilmu itu 2 pnting bg umat ISLAM....sepoerti kta Rasulullah s.a.w menuntut ilmu fardhu keatas org ISLAM...

Tetapi yg penting niat kita yg ikhlas kreana ALLAH s.w.t...

Biar kita mencari ilmu (xkira imu ape pn) utk kta mmprbanyakkan 'ibadah kpd Pencipta kta..

Wallahu 'alam.... :)

Anonymous said...

hoho...jmpe sem dpn ag..hik3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...