Pages

26 July 2011

rase macam mude 10 tahun =P

assalamualaikum

ak tau aku exaggerate , baru pas present proposal defence dah rse mude 10 tahun. biar ahh!! tp compare to those yg xpresent lagi mst krg xsng duduk kan..hahha, tkpe2 nanti korang pun ak rse mude 10 tahun jugak :P

alhamdullilah aku dpt Dr.naga as internal examinar, die sgt baik kot, ak rase kalu dapat lecturer lain memang aku mampos kaw-kaw. evaluation form xbwk, report xprint...huh!, diri sndiri pun keciwa tau. tapi tkpelah mende dah lepas and dah selesai pun (^_______^).

saya dh abis present gitu (^______^)

dah plan ngan abil, lepas presentation nk p makan ayam penyet, kene tunggu abil selesai present dulu. xsilap aku abil present ari rabu ni xpun ari khamis ni. heee, ak buat ape ye time tu :P

k..kawan-kawan yang belum, all da best present dan kepada yang dah. awet mude kan kite...hhihii

2 comments:

kuyam said...

tahniah da setel mempertahankan proposal kamu.haha :D

Najwa Sofwani said...

thanks kuyam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...