Pages

26 December 2010

22


assalamualaikum
officially 22 years old
macam sorang kawan cakap, u ar not getting older but u ar getting better. hope so =))


cheeze choc, sedap..ade biskut kat dalam so kurang muak cket. macam kebiasaan, evry year except last year, celebrate besday aku mesti skali dgn adek laki aku amar yang 14/12 aritu

pasta, besday girl masak,kredit utk aku yer =D. first time nenek makan aku masak pasta..suke2!!


hadiah dari cua cia, thanks, syg jugak korang kat akak yer

hadiah dari cousin, tonah n ecah..kenapakah???...aku belum bertunang laa, korang mmg sengaja, tkpe2..thankss =D


kan best kalau hari-hari boleh happy mcm nie, xde mslh..bahgie jer..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
Semoga hari lahirku membawa seribu pengertian..



3 comments:

NAA said...

dah sweet 22...slmt ari jadi..bilo ak plok nk raso mskn mg ni???

Achu said...

Happy Birthday ^_^

wandin said...

hepi belated birthday!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...